‘The show must go on’: Jungheinrich opent virtuele beurs

Jungheinrich heeft haar eerste virtuele online beurs gecreëerd om ervoor te zorgen dat niemand de onthulling van de laatste innovaties en highlights mist.

De toenemende bezorgdheid over het Coronavirus heeft ertoe geleid dat een aantal evenementen en conferenties over de hele wereld zijn geannuleerd, waaronder LogiMAT 2020 in Stuttgart, Duitsland. Als gevolg hiervan heeft Jungheinrich snel een online, virtuele beurs gecreëerd die ‘bezoekers’ in staat stelt om de noviteiten en producten van Jungheinrich te bekijken alsof ze daadwerkelijk ter plaatse zijn. De beurs is live van 10 tot 12 maart 2020, in drie tijdzones.

“Beurzen en conferenties zijn altijd een geweldige ervaring voor onze klanten en bezoekers. We zijn verheugd hen te verwelkomen op onze eerste virtuele beurs. Ons doel is om klanten en prospects duidelijk te laten zien hoe onze producten met elkaar verbonden zijn, zodat ze de juiste oplossing kunnen vinden voor hun exacte behoeften”, zegt Christian Erlach Jungheinrich-Board lid voor Marketing en Sales.

De virtuele beurs is een visuele weerspiegeling van themakiosken, keynote sessies en chatrooms waar de gasten kunnen chatten met online experts. De stand van Jungheinrich richt zich op de toekomstige levensvatbaarheid van warehousing. Er worden netwerkoplossingen voor het magazijn van de toekomst gepresenteerd, met digitalisering en automatisering in het middelpunt. Een centraal punt op de beurs zijn de assistentiesystemen die Jungheinrich gebruikt om de dagelijkse werklast van haar klanten te verlichten en de efficiëntie en de veiligheid in het magazijn te verbeteren. De deelnemers aan de virtuele beurs kunnen ook de nieuwste truckconcepten en energieoplossingen op het gebied van lithium-ion technologie bekijken.

“Deze virtuele beurs is een voorbeeld van de proactieve, innovatieve en creatieve aanpak van Jungheinrich en laat zien welke unieke innovaties in een zeer kort tijdsbestek kunnen worden gecreëerd. Hoewel het huidige klimaat een uitdaging vormt voor wereldwijde evenementen, weten we dat dit tijdelijk zal zijn. We kijken ernaar uit om in de toekomst een hybride-concept van virtuele en fysieke evenementen aan te bieden”, aldus Erlach.

Om meer te weten te komen over de virtuele beurs en de Jungheinrich stand te bezoeken, klik hier.

Tags:

Beurs, Intralogistiek, Jungheinrich

Copyright © 2020. All rights reserved. Website gerealiseerd door RIFF Online.